CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 8, 2009

SAYANG ADIK

Ini pula adik yang bongsu, najiha. sekarang ni baru berusia 5 tahun. beza umur dengan saya 18 tahun. najiha ni seorang yang ekstrovert, lincah dan manja. merupakan satu2 nya adik perempuan saya. adik kata, dia tak sabar nak besar sebab nak pakai pakai kasut tumit tinggi, macam artis-artis dalam tv. saya tergelak bila dengar adk cakap macam tu. bila ditanya bila besar nanti nak jadi apa, adk akan jawab nak jadi cikgu macam kakak ira. saya hanya tersenyum. adk saya minat dengan pemimpin dato' khir toyo, pantang nampak gambarnya dia cakap eh, wak toyo. hehehe saya tanya kenapa, dia jawab adk minat khir toyo. masa tu tengah sibuk dengan pilihanraya, malangnya dato khir toyo kalah dalam pilihan raya. sebenarnya saya rasa bangga dengan adik saya sebab dalam usia 5 tahun sudah tahu nama pmimpin di malaysia. im proud with her.

0 comments: