CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 6, 2009

Kembali

Dah lama saya tak jenguk blog ni, busy punya pasal. Last week sibuk ngan program kat sekolah Dato' Harun. Best juga wat program kat sana. Maklum lah bekas student kat sana, pengetua pun mengalu-alukan kedatangan kami semua. Baru saya tahu rupanya sek Dato' Harun dengan UPSI mempunyai hubungan pertalian yang sangat rapat. 2 orang kaunselornya pun dari UPSI juga, dan semasa saya di sana juga saya sempat berkenalan dengan 2 student dari UPSI yang sedang menjalani latihan praktikum disana. macam mana? bangga kan... patut la semasa saya form 6 dulu, cikgu-cikgu suka bercakap tentang UPSI dan UPSI dijadikan universiti pilihan utama kepada pelajar-pelajar form 6. Alhamdulillah, saya dapat masuk universiti pilihan utama cikgu-cikgu. Bangganya...

actually nak citer tentang program kat sana, tak pe nanti saya continue.